Tuesday, August 4, 2009

Hampir smpi puncak..tpi blum smpi g....hehe
Ini la laluan menuju ke puncak..

Time aku p untk training nie..aku p sorang2 jer..family x antar pon,even aku xtau n xpenah jejak kaki kt taiping tu..tapi akhirnya aku slamat smpi ke destinasi ngan selamat kt kulej telekom jln lumba kuda taiping. sesampai aku kt sana,aku sesorang jer n p minum pagi dlu kt cafe smtra tggu c nazrah dtg ngan family dia. lebih kurang 15 minit lps 2,c nazrah pon smpi la ngan family dia n kitorang kuar pekan jap p cari barang2 keperluan..cam toiletries,mknn2 ringan..etc.lps tu dlm ptg camtu,family dia balik..n kitorang p masuk bilik..n stat la gossiping,maklumlah da lama xjumpa lepas konvo..dlm 5 6 bulan gak r x jmpa. mcm2 r kitorang bincangkan n siap wat pengakuan lg..bahawa aku lepas join training ni,nk jdi insan yg lebih baik dri sblumnya..hehe.poyonya.tpi yg penting..time cibec ni..mmg best..kengkawan jgn ckplah..sporting habis..to all cibecian..u r marvellous!!!!!also 2 kak pah n nazrah..u two are very happening....miz u much.plg x dpt di lupakan time cibec nie,time climbing maxwell hill..sungguh mencabar..time naik tuh,rse cam xsabar2 nk turun..but yg sbnr2nya time trun lg menguji emosi n ups....secara x tersengaja,aku tlah termengalirkan airmataku ini kerana keletihan...anyway bkn nangis sbb letih,tpi time trun tu..aku nmpk majoriti cibecian nek lori trun...so,dlm ati aku rse naper aku xleh naik gak,ni kes trase ati r nie..huh.apepun time smpi puncak paling best..udara nyaman rse cam kt london.cis...view pun cantik dri atas puncak.




No comments:

Post a Comment